خبرگزاری ورزشی استقلال نیوز

آژانس خبری فوتبال ایران و استقلال تجزبه و تحلیل کننده کلیه اخبارامروزاستقلال و تیم ملی

خبرگزاری ورزشی استقلال نیوز

آژانس خبری فوتبال ایران و استقلال تجزبه و تحلیل کننده کلیه اخبارامروزاستقلال و تیم ملی

در عصر اطلاعات سرعت حرف اول را میزند.هر خبری که در حیطه فوتبال ملی و استقلال میخواهی بنویس و کلیک کن.

  • ۰
  • ۰

وریا غفوری: استراماچونی مثل همیشه روی روحیه بچه‌ها کار کرده بود

🔹ما در همه مسابقات برای برد به زمین می‌رویم. از روز اول و اولین مسابقه‌مان که در تبریز هم برگزار شد همین هدف را داشتیم و از این پس تا آخرین هفته لیگ هم همین روند را ادامه خواهیم داد.
🔹قطعاً هر کس نتیجه بازی ما در تبریز و خانه تراکتور را بداند متوجه می‌شود استقلال بازی خوبی نمایش داده که توانسته این تیم خوب و قابل احترام را در خانه اش شکست دهد.

 

اندره ا استراماچونی
🔹استراماچونی به ما این باور را داد که استقلال تیم بزرگی است و حتی اگر در دیداری عقب افتادیم باید بدانیم به راحتی توان بازگشت و جبران گل خورده را داریم.
🔹حضور در استادیومی که پر از تماشاگر است برای ما بازیکنان هم جذاب‌تر است و فکر می‌کنم همه جمعیتی که در استادیوم بازی را از نزدیک دیدند از تماشای آن لذت بردند.
🔹توقع داریم همان‌طور که بچه‌های تیم درون زمین تلاش می‌کنند تا استقلال نتیجه بگیرد مدیران باشگاه هم در زمینه برطرف کردن دغدغه‌های مالی بازیکنان تلاش کنند تا در نهایت همه این اتفاقات خوب و نتایجی رقم بخورد که هواداران به آن افتخار کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی