خبرگزاری ورزشی استقلال نیوز

آژانس خبری فوتبال ایران و استقلال تجزبه و تحلیل کننده کلیه اخبارامروزاستقلال و تیم ملی

خبرگزاری ورزشی استقلال نیوز

آژانس خبری فوتبال ایران و استقلال تجزبه و تحلیل کننده کلیه اخبارامروزاستقلال و تیم ملی

در عصر اطلاعات سرعت حرف اول را میزند.هر خبری که در حیطه فوتبال ملی و استقلال میخواهی بنویس و کلیک کن.

  • ۰
  • ۰

همه به قدرت استقلال ایمان آوردند و در اخبار امروز استقلال  میخوانیم و همینطور در  بیشتر خبرگزاریها و سایتهای ورزشی تجزیه و تحلیل فاز هجومی استقلال را تشریح میکنند و با دیگر تیم های لیگ برتری مقایسه مینمایند.

استقلال به همان اندازه که در خلق موقعیت و گلزنی موفق است، کارنامه خوبی در خط دفاعی ندارد. آنها ۱۰ گل خورده‌اند و در بازی مقابل نساجی هم به حریف موقعیت‌های زیادی دادند؛ اتفاقی که ممکن است در مقابل حریفان بزرگ‌تر برای آنها گران تمام شود.

کسب این پیروزی از آن جهت حائز اهمیت بود که علاوه بر حفظ روند پیروزی‌ها بعد از تعطیلات، مقابل تیمی به دست آمد که در خانه و پیش چشم هواداران سخت می‌جنگند. این هم از طنزهای فوتبال ایران است که بازی روی چمن مصنوعی برگزار شد. در شمال کشور که اگر شب کفش‌هایتان را بیرون بگذارید ممکن است صبح در آنها چمن سبز کرده باشد، سال‌هاست که هواداران حسرت یک زمین چمن واقعی دارند. تنها نقطه سر سبز ایران، زمین چمن ندارد! یعنی واقعاً با این همه ادعایمان در علم و دانش و گونی‌گونی مقاله علمی و خروار‌خروار پژوهش و تحقیق نمی‌توانیم یک زمین چمن بسازیم؟

مهدی قائدی، مهاجم استقلال هم به روند گلزنی‌اش ادامه داد و حالا با پنج گل در رتبه دوم بهترین گلزنان لیگ قرار دارد. استراماچونی به او اعتقاد دارد و دیگر یک بازیکن ذخیره نیست که ۱۰ دقیقه انتهای بازی وارد زمین شود و همه از او انتظار معجزه داشته باشند. از تک موقعیت‌هایش خوب استفاده می‌کند و پیراهن شماره ۱۰ حالا به تنش زار نمی‌زند. او یکی از امیدهای اصلی ما در تیم‌ امید است؛ جایی که اتفاقاً انتظار معجزه داریم!

استقلال تهران

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی