خبرگزاری ورزشی استقلال نیوز

آژانس خبری فوتبال ایران و استقلال تجزبه و تحلیل کننده کلیه اخبارامروزاستقلال و تیم ملی

خبرگزاری ورزشی استقلال نیوز

آژانس خبری فوتبال ایران و استقلال تجزبه و تحلیل کننده کلیه اخبارامروزاستقلال و تیم ملی

در عصر اطلاعات سرعت حرف اول را میزند.هر خبری که در حیطه فوتبال ملی و استقلال میخواهی بنویس و کلیک کن.

  • ۰
  • ۰

استقلال تهران در یک بازی تدارکاتی با نتیجه سه بریک مقابل گل ریحان البرز به پیروزی رسید. بعد از بازی محمد نصرتی درباره استراماچونی حرفهای جالبی به زبان آورد.

سرمربی گل ریحان البرز گفت: یک خاطره از بازی تیم ملی با تیم رم ایتالیا که قبل از جام جهانی بود، برای استراماچونی تعریف کردم.

به گزارش خبرورزشی، محمد نصرتی بعد از شکست در بازی دوستانه مقابل استقلال گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. در نیمه اول بیشتر از بازیکنانی که کمتر فرصت بازی پیدا می‌کنند استفاده کردیم و در نیمه دوم از بازیکنان با تجربه‌ترمان بهره بردیم.

محمد نصرتی

وی افزود: از باشگاه استقلال بابت دعوت به این بازی ممنونم. بازی تاکتیکی و خوبی را شاهد بودیم و هر دو تیم به دنبال ارائه یک بازی خوب بودند.

 

نصرتی اظهار داشت: از مسئولان استقلال بابت آوردن استراماچونی به ایران تشکر می‌کنم. حضور امثال او به فوتبال ایران کمک می‌کنند تا در رده ملی و باشگاهی پیشرفت کنیم. استقلال هم امروز خوب بود و نمایش خوبی داشت.

 

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: در صحبت با استراماچونی، برایش آرزو کردم که در ایران روزهای خوبی را پشت سر بگذارد و از ایران لذت ببرد.یک خاطره از بازی تیم ملی با تیم رم ایتالیا که قبل از جام جهانی بود، برای استراماچونی تعریف کردم چون استراماچونی کارش را در این باشگاه استارت زده بود. در کل برخورد گرم و دوستانه‌ای باهم داشتیم.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی